Faaaan?!

Som sagt så var vattnet avstängt idag! Men det kom tillbaks med ett jääävla tryck! (ursäkta språket)
Skulle skölja ur min mugg som jag druckit choklad i, men det sa bara PANG! Så fick jag i ögat, i håret, på kläderna, i taket, på väggarna, på golvet!
Faan, det var som att få en smäll i ögat! Att man aldrig får reda på nått! Nog visste jag att det kan bli luft i ledningarna efter att vattnet varit avstängt. Men vafan?!!



     
             Stänk!                             Stänk!                           PÖL!!                                 I taket!!!

 
       Håret stelna!                              -----------





Nu blire duschen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0