God morgon


Det var inte igår jag skrev sist direkt! ;)
På på julafton vaknade vi, sen hade jag och ola en liten jul här hemma, jag fick tatuering av honom =) tack gubben =D så nu har jag en tid bokad för det, tjoho! Sen åkte han till sala och jag åkte till mami och åt lite mat, glodde på kalle, öppna klappar. Ja, som man brukar göra :P Favoriterna jag fick där var en mobil och en kaffebryggare som man pluggar in i cigaretttändaruttaget (ska det ordet vara sådär långt? ;)) i bilen, skoj! =) Dom har jag använt flitigt! Sen bar det av till Olas föräldrar, där fick jag också massa klappar =) Sen bar det iväg till slutdestinationen = Magnus och Liza. Ola var tomte, snygg var han! haha! vi fick en varsin badmössa! haha, ola är nu mera en tvättmaskin när vi badar. fint de! =D

Nyårsafton var helt sjuk, jag drar det kort. Kul som satan i gatan, bäbis, basement, sjuka människor, bitch, bajs på väggen!!!!! =0 What?! Gubbfight, filmning, Plymouth Valiant -09 skrivet i stjärnorna, fyrverkerier, arg kvinna pga att alla gick och la sig kl 5 på natten, med mera. haha, orkar inte skriva så mycket mer än det, då blir det för mycket text till för lite tid =D
Min kamera är ju trasig också, så det blev inga bilder =( men jag ska sno av folket som knäppte bilder =)

Vi måste fixa tid för kastrering åt Bus nu, är väl dax för det. han håller nog på med markering här inne! han pissade på min kappa här om dagen! lämnade in den på kem tvätt, ska få tillbaka den den 9/1. Kan det ta lite längre tid? NOT. Så nu har jag bara en vår&höst jacka att ha på mig, kul det, när det är 10 grader kallt! Han kan vinka bye, bye åt sin pung nu! haha, stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0