Morsning =)


God morgon!
Oooh, jag är så pigg!






Stal denna lista av: K to the P

hope that´s okay? =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skaffade bil =)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, så det löftet höll jag ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tur är väl det =)
5.Vilka länder besökte du? Finland, haha, jag känner mig så berest ;)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mera skoj =)
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 5 januari (negativt minne), 10 maj =) 5 juli, 25 juli, 12 augusti, 13 september, 1 oktober, 29 november =)
8. Vad var din största framgång 2008? Jobbat massor, renoverat köket och badrummet =)
9. Största misstaget? Att jag tyckte väldigt bra om en person ,som sen visade klart och tydligt att jag kanske inte borde ha gjort det..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara små förkylningar, lite urinvägsinfektion, men annars har jag klarat mig fint =)
11. Bästa köpet? Jacka.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Renovering av lägenhet, kläder, bilen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Någon rättare sagt, Ola =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Lady gaga - Poker Face, Britney Spears - Womanizer, Rihanna - Disturbia, Katy Perry - I kissed a girl, Takida - ett helt gäng av deras låtar =)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, men det ordnade upp sig mot slutet =)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hört av mig till vänner och motionerat mera.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökt, FY PÅ MIG!
18. Hur tillbringar du julen? Först hemma med Ola, sen hos mamma med pappa och bror, sen hos olas föräldrar med Fredrik, Eva, Leo, Pär, Ola, sen hos Magnus, Lisa, Hendrik.
19. Blev du kär i år? Nej, det var jag redan när året började =)
20. Favoritprogram på TV? Desperate
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon bok i år..
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning alltså..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? yepp =) ÖB grejer! ;) hahahaha!
25. Något du önskade dig men inte fick? Man kan ju inte få allt ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Det vanliga =) fick presenter och firade mig själv ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om den ekonomiska krisen INTE hade blivigt av, så hade jag och Ola bott i ett skit fint hus nu! Som vi la bud på, fick och bara skulle skriva papperna på, men så sket det sig för att dom varslade folk från olas jobb =( Poo!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Lite blandad.
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, vänner, Ola
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen?
31. Vem saknade du? Maria
32. De bästa nya människorna du träffade? Sanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0