Tis

Jag glömde skriva en sak till som hände i fredags. Jag var påväg att åka ut i en rondell när jag var påväg hem från Valbo. Det kom ner snö blandat regn och torkarna på bilen var skit kassa, så man såg inte mycket. I alla fall så såg jag inte att det var en bil i rondellen, så jag var påväg att åka ut, men sen så hejda jag mig när jag såg bilen. Jag stannade i god tid. Men det verkade inte han som körde i rondellen tycka. Han la i en tvärnit mitt i rondellen (långt efter att jag hade stannat) sen så tuta han och peka finger åt mig!? Haha! Jag hade stannat för länge sen när han tvärnita och drog fram fingret! Vad dum han såg ut! =) Jag tuta och peka tillbaka!

Idag då, så ska jag åka iväg med min bror till Borlänge, eller Valbo. Vi har inte bestämt oss vart det blir än =) Han ska handla skor. Själv har jag inte råd att handla nått. Så jag får väll gå omkring och flukta lite på grejerna i affärerna istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0