TV&telefon dag

Denna dag började med att jag låg i sängen som en trött kossa och tittade på vakna med the voice, det kan vara ganska underhållande ibland. Idag var  Thomas Järvheden där och gästa :p Har ingen större koll på komikerna här i landet, men han var iaf rolig =) Sen blev det en dusch, så har jag gått omkrig och städat lite här hemma. Så kom ola hem och lagade mat. Gott som vanligt! Vad bra jag har det ;) Sen blev det att titta lite på tv igen då, man var ju tvungen att titta lite på när Barack Obama svor eden =) Tittade inte på hela, det är ju så segt att se nån stå och hålla tal i "100 år", tycker jag. Telefonen har gått på högvarv idag också, har väl pratat i den ca 3 timmar idag! Man blir trött i örat..!
Vet inte riktigt vad mer jag ska hitta på att skriva om, har inte gjort något annat speciellt...
JO, jag var iväg och handla kaffe också! Haha, vilket spännande liv!! ;D *NOT*
Bättre lycka i morgon! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0