Magnus Uggla.

Här om dagen pratade jag och Ola om att åka på zoo =) Så satt Ola och sökte på you tube efter nå djur och då ville jag se ugglor, men det går inte att se för den där jäävla Magnus Uggla finns! Då prova jag att söka på vilda ugglor, då vart det - Magnus Uggla med låten vild och skild! Vafan!

Nu sitter jag här och skriver medans jag pratar i telefon, så om det blir nå stavfel så är det därför.

Vi köpte ett spel till nintendot idag, med pistol och grejer. Men jag misstänker att det inte var till för vuxet folk. ;p
Men det finns ju fler spel man kan köpa så man kan använda pistolen iaf :)
Nu orkar jag inte mer, HEY!



Jag ser ut som ett mongo idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0