Bosse bildoktorn

Jag och Ola spelade precis det. Jag har tjatat om det hela helgen och äntligen fick man spela, var till och med han som sa det =) Fast han vann ju såklart! Men bara med 1500, jag hade 36 000 och han hade 37 500.. Inte så tokigt.
Nu måste jag göra mig i ordning för jobb. Så måste jag ju åka och handla efter det också, lär ju baka något gott till den stora dagen. Jag tar gärna emot tips på goda bakverk =) Täkte göra cheescake, muffins med choklad & apelsin smak, citronmuffins, hallongrottor, negerbollar, sen vet jag inte..
Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Liza E

Jag har ett litet tips! Kladdkaksmuffins...eller har jag redan tipsat om dom? Dom är jättelätta och göra och mumsiga serru! Här har du en länk till receptet: godaste_chokladmuffins" rel="nofollow">http://www.tasteline.com/Recept/Varldensgodaste_chokladmuffins

2010-03-09 @ 13:49:44
Postat av: Din vän!

Jag hade gärna varit där o spelat Bosse-bildoktor´n, var ju så sugen på det hela helgen, men blev utan Bosse..... :o(

2010-03-10 @ 18:30:51
Postat av: Sara

Liza: Jag fick inte tid till att göra det =/ Typist!



Min vän: Du var ju här, men vi spelade inte ändå.. Why? :'(

2010-03-10 @ 18:58:09
Postat av: Din vän!

Ni tjejer hade ju 50cent-disco i köket, o då blir vi gammlingar avskräckta o känner oss vilse....

2010-03-11 @ 11:06:38
Postat av: Liza E

Det gör inget lilla vän....vi kan göra dom någon gång, they are amazing! Man kan ha dom varma med glass till....eller med grädde och hallon, vad vet jag?



Men när ska vi göra våran Uppsala-tripp då? I slutet av månaden efter löning lr? Typ i helgen 26-28? Det tycker jag låter som en bra idé?!

2010-03-11 @ 11:15:29
Postat av: Sara

Min vän! 50-cent disco?! Inte en låt med 50-cent vi lyssnade på! Och dessutom drog jag igång Mopedpolska, men inte fan gick du igång för det inte!!!

2010-03-11 @ 14:20:20
Postat av: Sara

Vi lär ju ta och baka såna nästa gång vi ses. Gott, gott!!

Jag vet inte när vi ska göra den trippen, jag har ingen lust att åka van så långt, då måste vi nog vänta tills jag besiktat min, eller tills jag får låna en bil av någon. Har ingen lust att betala det dubbla, om jag inte måste! =) Men jag får ta och kolla upp det =)

2010-03-11 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0