Det var den helgen

Trevligt har det varit, förutom ett litet "bråk" igår kväll/natt eller vad det var. Men som jag förstod det så var det inte så allvarligt. Får hoppas att alla inblandade ser det så ;) Nu har Magnus, Liza och Natalie åkt hem, tyst och tomt blev det. Och som så många gånger förr undrar man när vi ses nästa gång. Tråkigt att det inte är närmare till Vittinge..

I morgon ska jag jobba fick jag reda på nyss, inte så dumt =) Sen efter jobbet ska jag och Ola slänga ut badkaret och hiva in ett "nytt" (bättre begagnat)! Behövs verkligen! Med tanke på mitt misslyckade försök att måla det! Men man lär sig av misstagen ;) Och som tur är ska vi få nya badrum till sommaren, så det är väl inte så jekla noga just nu egentligen.

Jodie var riktigt tokig idag, the dogs fick ett varsit ben, men Jodie ville bara ha Fridolfs!


Nu när jag spela upp klippet så skäller hon åt sig själv när hon hör det, haha =)

Kommentarer
Postat av: Liza E

Det har varit mycket trevligt! Jag tycker det vore najs om det var närmare bara. Vill åka och shoppa loss i Uppsala snart...jag har ju spanat in en klänning på Gina bland annat...

2010-03-09 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0