Farlig diskmaskin

Den där jäkla diskmaskinen var ingen höjdare direkt. Vi koppla in hela kalaset, så skulle jag öppna luckan och ha i diskmaskinrengöringsmedlet, oj vilket långt ord.. I alla fall så fick jag en stöt, en riktig elstöt alltså! Livsfarligt! Så Pär ska komma hit idag, han är ju elektriker, så han ska kolla våra kontaktuttag i köket. Det måste vara nått fel, för ibland när jag stoppar i en kontakt så blixtrar det. Inte speciellt bra.. Pär trodde att det kanske hade nått med det att göra.
Igår var det fredagsmys med solsidan. Alltså det är ju hur kul som helst! Jag bara älskar det!


Kommentarer
Postat av: Titti

Hahahaha så jävla kul:p

2010-03-13 @ 12:53:21
Postat av: Liza E

Ja, gudars skymning va Solsidan är kung! Man vrider på sig hela tiden och vet inte om man ska skratta eller gråta men man känner ju igen situationerna liksom...riktigt härligt!

2010-03-13 @ 18:53:45
Postat av: Sara

Ja, herre gud ja! Jag tänker mig att du och Magnus är Fredrik och Mickan, så är jag och Ola Alex och Anna. Det är väl ungefär sådär det skulle se ut om vi bodde i samma kvarter! Hahaha!! =)

2010-03-13 @ 20:04:59
Postat av: Liza E

Haha, näääää....det är ju tvärtom! Eller jag vet inte, man känner igen sig i båda titt som tätt =)

2010-03-14 @ 12:50:25
Postat av: Sara

Ja, det är hit och dit med det! =)

2010-03-14 @ 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0