Morsning

Korsning ;) Det är lördag och jag är vaken nu? Ola klev upp kl 5, han ska jobba idag.. Jag vaknade av katter, hundar och av att mannen tände lampan. Vilket tok!!
Sitter och funderar över bloggen. Jag vill göra den finare, bättre och allt det. Men då är frågan om det är värt allt besvär? Det är ju ingen dans på rosor att blogg designa direkt. Jag har ju inte ens Photoshop, inte så kul att göra nått då heller. Man kan ju betala någon för att få en design, men då känns det inte riktigt som min egen. Då har ju inte jag gjort det. Jag gillar inte riktigt det, att man anlitar någon annan. Och lägga ut pengar på bloggen? Nää..
Annars då? Jodie har tuggat på datan! Första grejen hon tuggar på! Nu är det en massa märken på den. Hon kunde inte välja att tugga på nått billigt? Men den funkar ju fortfarande, och det är ju det viktigaste! =)
Idag kommer Ronny hit. Med sifferstansar till lilla mig! Tjoho =) Bara att boka dendär jävla besiktnings tiden! Yes! =) Och tack Magnus för att du kollade upp hur det verkligen var med stansarna!



Måste få dit cowcatcher'n fram också, haha. Som det ser uuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0