Wooh

Vilken födelsedag jag fick =) Dagen började med att Rickard och Ola väckte mig med sång, frukost och presenter. Bland annat en tv bänk som jag sagt att jag vill ha =) Blev bara att hoppa upp och bygga :p Sen kom mamma och pappa, dom hade med sig en byrå som jag också sagt att jag vill ha, tårtan stod dom för också, vilket lyx ;) Sen droppa det in och ut folk mest hela dagen. Fika fick man allt göra, kändes nästan som man skulle spricka där ett tag ;) Men jag måste säga att det är den första födelsedagen som jag bara fick grejer jag önskat och behöver, inte en massa onödigt skräp som åker in garderoben ;)
Nu är det ju så att jag tänkte slänga in lite bilder på hur vardagsrummet såg ut förut och på hur det ser ut nu. Jag har ju målat om också och grejat.. Men jag har ingen riktig bild på hur det såg ut förut, så..

Det är inte riktigt färdigt än, ska sätta upp tavlor, lite småfix, lampor, kuddar och sånt som ska köpas + att jag ska fixa så tv'n kommer upp lite, står ju nästan på golvet ;p aja, vad jag är onödig, bara massa strunt jag skriver om..

Mobil bilder..


Bry er inte om blomman till höger utan kruka! ;) Snygg som fan..










Kommentarer
Postat av: Titti

Fint fint blir det :)

2010-03-11 @ 15:58:04
Postat av: Liza E

Ååååå, jag gillart! Skönt att höra att du hade en finer dag! Jag har köpt färg till köket idag så jag ska måla i morgon och sen ska jag montera bort luckorna och släpa med till firman för slipning....har ju hittat golvmatta på bauhaus för 79:-/kvm så det blir bra tror jag.

2010-03-11 @ 21:50:08
Postat av: Sara

Härligt att det händer lite hos er också då, lycka till med det =) Kan behövas när man renoverar ;)

Vi skulle också behöva lägga nytt golv. Nu ska jag titta om man hittar nått på nätet =)

2010-03-12 @ 11:06:37
Postat av: Din vän!

Vad snyggt, TV-bänken var ju jättefin. Grattis igen då....

2010-03-12 @ 20:17:37
Postat av: Liza E

Jag har målat igår och idag, fan vilken tid det tar när man ska måla den där vita lackfärgen...det är drygt men det blir fräschare! Luckorna har jag nere på firman och slipar på, i veckan ska dom lackas...yeah!



När kommer ni hit då? :P

2010-03-13 @ 18:51:09
Postat av: Sara

Ja, måla vitt är ingen lek heller! Men jag kan tänka mig att det blir riktigt frächt! =) Vad spännande det ska bli att få se sen =) Jag vet inte när alltså.. Men vi skulle väl åka till ikea också någon dag, då får man se till att åka i tid, så man hinner ta en kopp kaffe hos er =) Eller så kommer vi och fikar när vi besiktat min bil =)

2010-03-13 @ 22:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0