Snö

Är det snö som kommer ner? Ja, det är det! Kallt är det ute också.
Har tvättat för fullt från igår, så jag ska väl snart vika tvätt här. Sen ska jag åka till ÖB och köpa färg, sen till djuraffären och fråga om dom kan beställa hem hundmat, Jodie ska ju som sagt ha special mat.
Ringde till Strömsholm idag, kunde inte vänta på att dom skulle ringa. Man är ju ivrig på att få veta när vi ska dit. Hade fått en tid den 25e kl 8.30. Då ska hon sövas, så ska dom kolla om det går att operera. Gissa om jag är nervös nu. vill bara dit på en gång och få veta!
Men man måste ju leva vidare, försöka göra det bästa av situationen. Kan ju inte göra något annat just nu.

Badrummet är precis på gränsen till klart nu i alla fall. Dom ska lägga fog runt dörren nu bara, eller det var inte fog, nått annat. Men ungefär ;) Silikon tror jag det var..
Jag är riktigt imponerad av toaletten alltså, ni kan få se sen. Haha, spännande med en imponerande klosett va?! ;) Nu kom jag att tänka på Walter Klosett i Doktor Mugg, bara för det!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Då kan ni få vänta lääääänge på fogen runt dörren.. för mej tog det 3 veckor efter att dom var "klara". Man vill ju helst slippa att de kommer utan att man är beredd!

2010-11-13 @ 12:41:48
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0