Stockholms Hundmässa

Idag bar det av mot Stockholm hundmässa med Ola, Johanna, Elin,Calle och Jodie. Man blir helt slut av att kliva upp kl 3! Att man bara fick en timmes sömn gjorde ju inte att man vart piggare. Men det gick ju ganska bra ändå :) Jag är så stolt över min lilla mupp, hon var jätte duktig! Så det var kul. Men om jag ska på utställning igen så blir det nog mässan nästa år. För jag är inte jätte intresserad av det här med utställningar, men det kan vara kul att få en officiell bedömning. Den här gången var enda felen att Jodies päls var lite brun. Den blir ju det på sommaren av solen. Hon älskar att sola, så i januari är hon säkert sitt svarta jag igen. Och så tyckte domaren att vi skulle tjäna på att träna lite. Hon hoppade som en kanin lite då och då, och satte sig ner nån gång när hon skulle stå, men jag har ju typ inte tränat alls, vi har vart på nån utställning tidigare, men nån seriös träning har det ju inte blivit. får väll träna lite till nästa mässa kanske :)
Kritik lappen :) Notera att det står bitch, haha. Dom skriver ju så när det är en vuxen tik, lite kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0