Vagabond kings tattoo

Idag bär det av till Vagabond Kings Tattoo igen :) Mamma har gjort en tatuering av Tessy, men det vart fan inte bra! Så nu ska hon åka in och göra om den. Jag sa åt na att åka in till Avesta och göra den från början, men hon envisades med att åka till Borlänge till en tjej som hette Pia. Åk inte till henne om ni vill ha realistiska tatueringar!!! Det var det värsta jag sett alltså! Hon var ju duktig på annat, men hundar och folk var hon inte bra på att göra!
Får hoppas att dom i Avesta kan fixa den. Jag tycker dom är bra iaf :) och den kan ju inte bli värre! Den skulle föreställa en snäll rottweiler, men såg ut som en elak boxer, gul och grå färgad! En rottweiler är svart och brun för fan! Och såg hon inte det själv att det vart helt fel?! Kommer väl ut en bild sen så får ni se! Jag har sett fler grejer hon gjort och, ja... Vissa ska fan inte tatuera!!! Jag har aldrig sett så konstiga grejer, ena benet större än det andra osv.. Det är ju ändå något man ska ha hela livet. Då får hon väl säga att hon inte är väldsbäst på just hundar, eller är hon blind?! Aja, ni får se sen, så kommer ni också att "dö"..
Men vet ni vad? :) Jag ska tatuera mig igen i Avesta, har bokat tid och allt!
Mer säger jag inte om det! Ni får se sen helt enkelt :))

Kommentarer
Postat av: Din bästis!

Åhhh...gud vad spännande!!! Vad kan det var för motiv du ska ha denna gång, jag bara dööööööör av nyfikenhet. Jag funderar ibland på att oxo skaffa en till, men vet inte, får se. Finns ju en som jag velat haft sen jag var 15, men sen blev det ju en annan när det väl var dax.

2009-04-22 @ 19:02:36
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0