Jomen hallå

Man kan ju undra vad jag håller på med om nätterna egentligen.. I morse när jag vaknade var det kallt och blött på kudden. Vafan? Vad har hänt? Jag vänder mig om och får syn på mitt vatten glas, i sängen, uppochned! Jävla skit, kallvatten i sängen. Mysigt! Och det är inte första gången det händer, vaknade så igår morse med! Men jag misstänker katterna! Hur skulle jag kunna slå till glaset så det kommer mot mig? Då måste jag isf ha lagt upp armen på bordet och dragit ner glaset. Den tror jag inte på..

I kväll ska jag hem till Eva på fest med vin och mys. Blir nog trevligt. Men först måste jag till systemet och köpa vin, kan vara bra ;) Som det ser ut nu så finns det bara öl här, och ett snuskigt rosé vin som jag vägrar dricka av!

Hej sålänge! ;)


Kommentarer
Postat av: Liza Eklund

Hej gumman! Ska bli kul att se dig ikväll! Vi blir nog typ tre fyra pers bara men d blir nog najs ändå :) Jag ska åka till Magnus en sväng och prata sen, hoppas d går bra. ses ikväll! Kram

2010-01-23 @ 15:15:50
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0