Aj!

Jag har problem med benet idag. Det är som att en nerv är i kläm eller nått.. Ena sekunden kan jag gå utan problem, sen plötsligt hugger det till och det känns som att man blir kniv stucken när man tar ett steg.. Från "arslet" upp i halva ryggen. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det på för vis. Men det gör jääävligt ont i alla fall, vet inte vad jag gjort heller..
Skickade precis iväg Ola ut i köket för att slå på kaffe, sen får han väl hämta kaffet åt mig också, och i kväll ska han få knåda min skinka så kanske det blir bättre i benet ;)

Igår var vi till Ica, vi har ju fått ett nytt Ica här i Avesta så då blev man ju tvungen att åka dit. Misstänkte att dom hade lite special priser också, för att locka folk och det hade dom. Vindruvor i ask 9.90 kr styck. Glass 0,5 liter 5 kr styck. En platta ägg 9,90. Med mera. Klart man handla lite =) JÄTTE intressant va?! ;)

Jodie skäller på Fridolf som tuggar ben nu också, hon skällde åt ett gäng hästar idag och en doberman, som om hon skulle ha nån chans om dom möttes själva. Ha!


Jag fyller ut med en bild från kolmården :p


Kommentarer
Postat av: Sadoc

Det där med ryggen låter som om det kunde vara ischias/falsk ischias. Jag har haft det till och från i typ tio år. Den falska sorten är vanligare och kan bero på allt från snedbelastning i ryggen till knä/fotproblem eller fel skor.

2011-03-31 @ 20:15:15
Postat av: Sara

Oj, det var mycket info!

Vad gör man åt saken? Fast jag kan väl googla fram det =)

2011-03-31 @ 23:53:25
URL: http://sarag.blogg.se/
Postat av: Sadoc

Man kan säkert gå till någon läkare och få reda på mer om man har mycket problem med det. Jag har bara ont av det några gånger om året och då går det ju att leva med. :P

2011-04-01 @ 09:21:38
Postat av: Sara

Ja, det kan man nog. Men de är första gången det håller i sig en hel dag. Förut har det typ kommit en gång om året och hållt i sig i 3 minuter. Lite förvånad blev man ju, att det inte gick över igår. Men nu är det borta. peppar, peppar.. =)

2011-04-01 @ 11:24:11
URL: http://sarag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0