Tjo

Nu är jag här igen :)
Kom att tänka på att jag aldrig bloggar när det har hänt nått, när jag gjort nått lixom. Men när jag läser en tidning och dricker en kopp kaffe, DÅ bloggar jag. Väldigt intressant lixom ;)

En dag i vintras skulle vi åka till tippen med Olas gamla diskmaskin som inte funka. Vi slängde in den i bilen och åkte iväg, men då var det stängt. Dom skulle ha stängt några dagar. Ola den djävuln la in den där jäkla diskmaskinen i baksätet på min bil! Där vill inte jag ha den! Där har den legat också sen den dagen, så sa jag till Ola igår att i morgon kör vi iväg den. Men så ringer han till mig idag och säger att han ska åka iväg och köpa födelsedagspresent till mig just idag! Jag vet inte om jag ska bli glad eller besvilken.. just idag liksom.. Man undrar ju om det är för att han inte orkar köra iväg skiten, så måste han hitta på nått annat. Men nu ska jag inte vara sån, vi tar den i morgon, PÅ RIKTIGT. Ola är en tok! 

Kommentarer
Postat av: Pilla

haha det brukar vara så =) nu ska jag oxå skaffa diskmarskin så det ska bli så skönt och slippa all äcklig disk!!

2011-03-07 @ 17:59:54
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0