Morsning!

I dag blir det första dagen på nya jobbet. Känner mig helt slut nu. Har inte fått sova i natt på grund av våran katt som levt faan hela natten alltså! Hade lust att kasta ut na utan att öppna fönstret först! På riktigt alltså! Men så gör man ju inte! Älskar kattjäveln ändå. Vilka problem man har! Haha.. Men men. Har tagit en promenad med hundarna. Dom är inte vana att gå ut såhär svin tidigt som det blev. Fridolf som alltid vill gå ut, fick jag släpa med mig. Och Jodie fick jag ge mat för att hon över huvud taget skulle vakna. Haha, inte visste jag att dom var så morgontrötta inte.. På grund av katten så började jag göra mig i ordning mycket tidigare än tänkt också, så nu sitter jag här och väntar. Är klar en hel timme för tidigt. Kul. Men jag är helt säker på att jag kommer somna på en gång i kväll när jag lägger huvudet på kudden! Måste bara stanna till på affären och köpa öronpropppar först så inte katten hörs! Men men, nu ringer älsklingens klocka och jag ska gå in och hoppa i sängen för han! ;) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0