Dobido

Igår var vi i garaget igen, har bokat besiktningstid så nu har vi en deadline :) Går ju fortare att jobba om man har en tid då det ska vara klart. Sitter här och dricker lite kaffe på nymalda kaffebönor, det blir lite skilnad när det är det! Och nu vet jag vad det är med Lizas kaffe, som är så gott :) Det smakar som det jag dricker nu. Hur gör du? :) Din kaffebryggare är väl bra antar jag! :p
Idag blir vi hundvakt, men i kväll så är det Ola som får vara det, för jag ska ut på annat! :) Men jag skulle behöva köpa lite nya kläder, känns inte som att jag har något roligt att ta på mig....

Här kommer lite fina bilder från sjön som vi var och tittade på i torsdags..
Ola brukar fiska där.






Bilderna blev väl ganska ok för att vara tagna med skitmobilen :)

Kommentarer
Postat av: Din bästis!

Yeah! Jag tyckte det var mucho fina bilder! Jag vet hur det är när man inte har några kläder, jag fattar inte att man aldrig har några kläder fast man har liksom...konstigt det dära. Man vill ju inte alltid ha på sig samma.



Hmmm, kan vara min kaffebryggare som är magisk! =) Men jag brukar försöka att ha så nyöppnat paket som möjligt, därför är ikeas så bra för dom är ju ganska små så det blir ofta färskt kaffe!

2009-04-25 @ 11:26:21
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0