Fast holiday report..

Fredag: Pär hade födelsedags fest. Jag var nykter och körde, så det blev ingen fylla för mig ;)
När vi kom dit så satt vi och pratade, sen blev det guitar hero hela natten. Han hade alla grejer till det, så vi blev ett helt band med sångare och allt. Jag provade trummorna ett tag, det går bra så länge det inte kommer mer än 2 färger. Då blire panik! Haha, även fast jag vet hur alla färgerna sitter. Men gitarren är ju roligast tycker jag.
Bullen satt i soffan och sov, sen spydde han på bordet! Alla gömde sig i köket, ingen ville se. Och lukten i lägenheten ska vi inte tala om!! Han fick iaf en butt att spy i till slut. Så använde han en massa papper i sitt tappra försök att städa efter sig. Men vad han inte tänkte på var ju att man inte kan spola ner en hel toarulle på en gång! Så det blev ju stopp i toan! Ola fick agera Super Mario ;)

Lördag: På dagen blev det lite alone time för Ola och mig. Vi hade det glassigt! :)
På kvällen sen så bar det av till Johanna och Micke. Dom hade en liten fest kan man väl säga.
Jag tog med mig Hur fan visste du det?! Så det blev lite frågesport :)
Sen fick ola köttbullar och jag fick fiskpinnar av ljushuvudet :) Hon trodde att vi inte hade råd med mat! Haha ;)

Idag: Idag var det Pär och Evas födelsedag :) Så vi åkte mot Sala och firade lite :)


I morgon blir det att jobba. Jag hoppas på en hel veckas jobb, och det ser lovande ut! :)
Nu är det dax att ladda med mat låda och se blir det sängen! Upp 4 i morgon.. Zzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0