Lagade mat..

Här ställde man sig och lagade lite mat åt Ola för en gångs skull, så kommer jag på mitt i matlagningen att han inte kommer hem efter jobbet! Vad sjukt! :) Det är väl bara att ställa in det i kylen, så får han micra maten sen istället!
I söndags var vi till bilen igen, Ola har böjat göra en skärmkant. Han är ju riktigt proffsig på det där, jag fattar inte varför han ville att vi skulle lämna in den så någon annan kunde göra den, när han kan! :) Jag lagade ett handtag, det gick ju inte att komma in i bilen utifrån höger bak, jag är ganska stolt! :) Det var ett jäkla pul, fick plocka isär ett annat handtag och ta delar från det för att få ihop allt. Jag hade ett extra handtag till vänster bak, men det var höger bak som var trasigt. Naturligt vis! Nu kan jag inte tänka på något annat än bilen, jag ska ju besikta på fredag! :)) Den här gången skiter jag i om vi inte hinner färdigt! Jag ska besikta ändå! I värsta fall får man iaf åka en månad ;p Men det är bara småsaker kvar, så det ska vi hinna med! Tråkigt bara att jag inte kan lacka den än, men färgen ligger där på lackeringen och väntar på mig :) Får se när det blir av, men innan classic car week hoppas vi på! :)






Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med skönheten!

2009-06-09 @ 23:12:22
URL: http://lillaleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0