Recension

Filmen var sådär måste jag säga.. Först var den överdrivet förutsägbar, sen plötsligt vände det. Då var den ju inte lika förutsägbar, of course ;) Men då började dom plötsligt att visa knivar, sågar, blod och kött! Jag och Ola pratade om att vi inte ville se sånt, just precis det när vi stod där och skulle hyra film.. Vilken osis! Men jag måste säga att det inte är det sämsta jag sett. Lite spännande var det ju..
Och inte åt jag upp hela chokladen heller, woho! Kan det haft med det slibbiga köttet att göra månne?! ;) Man blir ju inte sådär riktigt sugen på att stoppa något ätbart i munnen när man ser sånt. Onödigt snuskigt ljud lägger dom till också, så blunda hjälper inte..
Nu är det dax att sova, jag drömmer väl om en massa snuskiga mord förståss! Hoppas inte! Huuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0