"Ring, rrrriiiiing!"

Vad irriterande det kan vara när det ringer stup i ett! Igår fick jag inte en lugn sekund! Så säger man till personen som ringer att man inte har tid att prata och efter många om och men så lägger man på. Sen hinner man inte stoppa ner den i fickan innan det ringer igen! Det höll på så tamefan heela daaaagen! Man blir tokig..! Idag har telefonen inte ringt alls, men nyss, precis när jag skulle sätta igång och skriva här så ringer det, såklart! Lite svårt att prata och skriva samtidigt.. Det blir alltid så otajmat. Jag har tänkt på det där med telefon, det är ju stressande ibland. Inte kan man ge fan i att svara eller slå av den heller, då blir folk som tokiga. Vart har du varit? vad håller du på med? O s v...  Är det inte ett fritt val? Vill man inte svara eller ha telefonen avstängd så ska man väl få ha det? Men det är väl min plikt som människa att vara kontaktbar 24/7...
Såklart kan jag tycka om när det ringer också, man är ju inte en riktig satkärring ;)

Idag har jag och Ola vart på stan. Jag handla lite smått och gott! Bland annat en skjorta och en tshirt. känns skönt med lite nytt iaf =)
Nu går ola omkring och sjunger samtidigt som han sitter och äter blandad kompott, haha! Så tokigt det blev! =) Jag ska nog slå till på att ta mig ut i köket för att slå på lite kaffe, hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0