Vilken dag

Alltså. Idag har jag sovit och spytt till och från. Vid 18 tiden tog jag mig upp ur sängen! Det är dagar som dessa man minns varför man nästan aldrig dricker sig full när man är ut på nått!
Igår blev det parken i Norberg =) Var ju hur kul som helst, trots att det regna och blåste utav fan. Och mycket känt folk stötte man på. =p
Men det jag minns mest var när dom stängde ner och vakterna sa åt oss att gå därifrån. Då sa jag som det var, att min mamma bor här (hon gör det). Men då sa vakten; "Det gör tomten också." Haha! Vafan, hon bor ju där, inte visste jag att mamma delar gård med tomten! Då sparar jag in en slant till jul. Jag slipper ju köpa frimärke till önskelistan! Haha! Sen åkte jag och Per runt och cruisa för oss själva innan det blev att åka hem.

Tidigare på dagen åkte jag till campingen och skrattade ut lite folk ;) Molly, Jodie och Fridolf följde med mig dit. Magnus och Liza var där och campa. Liza ska skaffa glasögon, så vi provade lite.

Jag tycker hon ska ha pilotisarna! =)

Annars tar jag dom!


Här får ni en video. Molly och Devil försöker leka i förtältet.


Bry er inte om min gnälliga röst..




Och till slut, den enda bilden som blev "bra" från kvällen. Regn och rusk gjorde ju sitt..



Som ni kanske ser har jag plötsligt blivit ett ljushuvud. Skulle slinga lite, men fasiken vad ljust det blev. Det lustiga är att sist jag färgade håret så var det en röd färg. Och att slinga blonda slingor på det sen är ju "döden". Hej och välkommen morot, tänkte jag när jag hade i färgen. Men det vart inte alls orange. Det tackar vi för! =)
Men nu funderar jag på att slinga i lite mörkare på det. Hade ju inte tänkt bli ett riktigt ljushuvud precis.. Aja, vi får se vad som händer =)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0