Tvättnötter

Jaha ni. Tvättnötter alltså. Har ni hört talas om det nån gång?
Nötter man kan slänga i tvättmaskinen, i håret, på hunden med mera. ;) Ska tydligen bli rent? (Självklart ska man blanda dom med vatten också).
Jag vet inte vad jag ska tänka..







Annars då? Ola står i köket och bakar sylt munk. Ja, ni läste rätt!
Jag tror han har tagit sig vatten över huvudet, var nog inte planerat att baka såhär sent! Luktar bränt också! Haha! Vad söt han är ;)
Nu när jag pratar med honom säger han att man får klicka på sylt själv sen, (HAHAHA). För i dom sista struntade han i sylten. Jag tycker det är för lustigt alltså. Men han försöker i alla fall, så jag ska väl smaka en då =) Kanske är skit gott, vem vet!


Nu ska jag SOVA!



God natt!


Kommentarer
Postat av: eva

just de tvättnötter ska vara bra, de har jag hört flera som sagt och de är bra för naturen med.

2010-05-06 @ 07:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0