Laglöst

Usch, vad jag ogillar det här området vi bor på nu.. Längtar tills vi får komma hem! Det bor en kvinna i huset brevid som har allvarliga problem alltså. Igår hade hon fest. Idag har hon fest. Man ser ju att hon är en alkoholist. Jag har ju inget med det att göra, folk får väl göra som dom vill. Men det som stör mig med det är att hon har hund! Det här landet är ju sjukt. Finns det inga regler för vem som får ha hund och inte?! Stackars krake.. Jag lider verkligen när folk som beter sig så har djur. Det borde vara någon form av kontroll innan man får skaffa hund! Barn också för den delen.. Nog om det.

Jag måste ta mig till IKEA någon dag och handla det sista som behövs till badrummet. Det är ju skit kul att handla en massa nytt och dona =) Sen till helgen ska jag ta mig till lägenheten och rensa ur garderoberna och greja. Kan vara skönt att få ordning på allt innan vi flyttar hem igen.

Var förresten upp i lägenheten och tittade lite på hur långt dom kommit. Då såg jag att dom satt dit nya kranen i
köket. Men jag blev lite fundersam på hur fn dom satt det. Ni får en bild..


Vad tänkte dom när dom satte den närmast diskhon? Det ska väl sitta vid slasken. Det är ju ändå där man t.ex. sköljer ur kaffe kannan när man ska brygga sig en kopp. Man kan ju inte hålla på och skölja av allt över disken som ligger där, då blir det lite snuskigt tycker jag. Det var ju knappt så det når till slasken.. Plus att det inte ser så bra ut heller, tycker jag. Skrev ju en lapp åt dom, så vi får väl se om dom löser det eller om man åker på att fixa det själv sen. Blir det inte gjort, blir jag nog galen..

Hade gärna köpt en ny diskbänk och kaklat om i köket, men jag känner inte att jag orkar hålla på och krångla. Får fokusera på badrummet nu, så får det bli köket en annan gång. Dessutom ska jag göra klart hallen nu också,
så man har ju att göra ändå =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha va söt du är, lilla lappen :)

2010-10-18 @ 21:57:55
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo Mika sa det sen. Men nu vill vi flytta hem. Trött på att bo borta =(

2010-10-18 @ 23:13:30
URL: http://johannaolveby.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej inget jobb, eller jag har bara haft turen att fått hoppa in nått pass på zetterlunds :)

klart att jag vill hitta på nått, oavsett om det är bus eller göra stan osäker.. allt med dig är ju mega skojj!! :D Pussas

2010-10-21 @ 09:27:03
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Liza

Helluuuu....kom hiiiit! Idag ska jag måla taket inne på våran toa...det ska bli intressant. Gällande den där diskbänken så funderar jag, hur satt det innan? Varför kunde dom inte typ sätta den på mitten annars då eller något? Udda.

2010-10-24 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0