I Bilder

Eftersom det gått så lång tid sen jag skrev sist, så får ni några bilder från lite grejer jag vart på och gjort. (Vill ju inte skriva så fingrarna ramlar av;))
Ett problem är att jag inte haft kameran på "hugget" så det har inte blivit många kort.. Men här kommer några.

Inga party pic's från classic, men en på Jodie och en på solnedgången sett från långbryggan. Och så en onödig där emellan ;p




Här har ni några från Nellys high heels party.



Jag är ingen modell precis, menmen..






Dagen efter blev det Fest hos Josse med Johanna o KP, sen Kingen. Blev bara 2 små bilder från det.



Sen har det blitt spökjakter och andra roligherer, men som sagt.. Ingen kamera på "hugget".

Men här kan ni få 2 bilder dagens shopping och en på herr piga.

Varma "lurviga" skor, tänkte det kan vara mysigt till hösten.


Första hjälpen låda, så man vet vart man ska leta om man t.ex skulle råka bryta nacken, eller nått ;)


Herr piga.



Jag har nyss vart hos Marlene också förresten. Alltid lika kul att se henne pyssla med allt hon har för sig. Har fått 3 olika sorters chili,  som hon odlat själv =) plus ätbara blommor, tomater o persilja, som hon odlat själv såklart. Och så fick jag inlagd gurka som hon gjort själv och någon sylt (man kan säga att det är det, men inte riktigt) gjord på plomon och nån krydda jag inte kan komma ihåg namnet på, sheta god till vaniljyoghurt iaf. Haha, jag blir bortskämd! Men varje gång jag pratar med människan så lär hon mig nått nytt inom matvärlden. Jag tycker att allt man gjort själv blir mycket godare! Man vet liksom vad som är i, och så känner man nästan att den här maten är ett ihop kok med ett kryddmått kärlek i! ;)
Jag har förresten gjort te själv, kostar absolutley inget, och smakar godare än köp te. Why not!

Här får ni en bild på chilin jag hängt på tork =)


Och en på den mumsiga "sylten" med yoghurt.
I ett glas jag fyndade på MIO, som jag ska berätta mer om för er sen =)


Nu orkar jag inte med mer.. Hejdårå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0