Men Häjj!

Det var inte igår ;) Jag är bara här för att gnälla lite. Eller gnäll och gnäll.. Jag ska baka efterrätten till nyår, MEN! Jag har fått en jävla förkylning, så jag har tappat smaken. Jag äter allt möjligt här, men känner nästan inget! Hoppas för fan att det är bra i morgon, för det är då jag ska baka. Annars får väl Ola smaka av allt, men det ä ju roligare om jag vet själv hur det smakar.. Känner liiiite smak nu, så det är väl bättre än vad det var igår.
Sen såg man på nyheterna också att det finns risk för att det är nå bakterier i hallon, så då lär man krångla med att koka dom innan och så. Men hellre det krånglet än att äta baciller ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0