Diskmaskin

Sedan diskmaskinen kom in i mitt liv har jag känt mig fri.
Fri från bekymmer, torra händer och tidsbrist.
Jag älskar dig, herr diskmaskin.

Det var min kärleksförklaring. Haha, vad cp jag är.
Men ni kan inte fatta hur glad man kan vara över en diskmaskin. Det tar ju så lång tid att få undan all disk som blir. Och ni får tycka att jag är knäpp, men det var nästan jobbigt när man fick besök förut, för man visste ju hur länge man skulle behöva stå sen och diska och diska och diska.. Men inte nu längre! =) Tjoho!

Såhär rent har man det jämt nu. *Tackar gud för diskmaskin*

Utan maskin hade man inte ens sett kranen för all disk alltså, så illa var det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0