Träningsvärk!

Jag kan knappt gå, sån träningsvärk har jag. Jag fick nått dille igår om att jag skulle träna, så jag tog med mig Fridolf och jogga tjärnan runt. Idag kom mamma hit och ville gå så det blev tjärnan runt igen, dock i ett lugnare tempo. Men det räcker till när man har träningsvärk!
Vi stannade vid tjärnsjön och kasta pinne åt hundarna, men det var bara mammas hund Lizzie som hoppade i. Här får ni några mobil bilder på henne.








Söt =)

Om några veckor ska vi vara hundvakt åt den här i 2 veckor. Det blir nog kul =)

Kommentarer
Postat av: Titti

De var inte igår man var vid tjärnsjön direkt :)

2011-06-21 @ 13:43:18
Postat av: Sara

Nej! Fast idag var det ju igår! Haha, men innan det var det inte igår.. ;)

2011-06-21 @ 14:13:34
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-21 @ 17:52:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0