Kryssning

I lördags bar det av på kryssning med Johanna, Pilla, Fille, Sara E, KP och Elin. Började med god frukost hemma hos Elin innan David kom och hämta oss för att skjutsa oss till bussen. Vi fick roliga historier (som inte var roliga) serverat av en chaufför till en annan buss medans vi väntade. När bussen kom, kom jag på att ölen till resan smart nog var nerpackade i den stora väskan som inte fick följa med in i bussen, så jag fick bli utan. Men som tur var fick man en cider i alla fall av Elin. När vi kom till sthlm skramlade vi ihop lite småpengar så vi kunde låsa in våra väskor i ett sånt där skåp. Allas väskor fick plats! Crazy ;) Sen gick vi för att äta lite, några av oss på taco bar och några på donken. Lite av pride hann vi se också innan båten gick, och en glimt av BB Hanna, Rodney och Marcelo som åkte flak. Men det var kul att komma iväg, mindre kul att vara bakis till sjöss ;) Vi började med att gå upp på däck. Tänka sig, jag har vart på så många kryssningar men aldrig vart på däck. Sjukt.. Fast det kan ha att göra med att jag åkt på vintern varje gång, haha. Hur som helst så var det kul! Orkar inte skriva mer om det nu =)
Jobb har jag fått också, på Mc Donald's! Ville förut inte ha det för jag har hört så mycket negativt om att jobba där, men när min kära granne Frida frågade om jag inte skulle vilja, så sa jag väl ja =) Hittills har det bara vart bra. Lite stressigt (läs MYCKET stressigt) Men det känns väl extra stressigt också när man inte lärt sig allt än. Men det är kul ändå, och bra arbetskamrater verkar jag ha fått =)
Här kommer en bråkdel med bilder från kryssningen. Törs inte lägga ut på folket, då får man väl stryk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0