Hänt Saker

Här händer det saker! Saker man gått och tänkt på har tagits tag i! =) Rensade förrådet i söndags, och jisses vad massa skräp vi fick ihop! Ca 16 säckar! När vi sen åkte till tippen i måndags så passade vi på att hälsa på moster Clary. Hon säger varenda gång man träffar henne att hon vill att man ska komma och fika, men man har ju inte tagit sig tid nån gång. Först kommer tanken, sen rinner det bara ut i sanden, som mycket annat också har en förmåga att göra. Men trevligt var det i alla fall att få komma dit och fika =) Hon hade till och med bakat dagen till ära. ;) Dom har trav hästar, men så har dom en man kan rida på och dom ville gärna att jag kommer förbi och rider så ofta jag kan och vill. Så det ska jag göra! Var länge sedan nu, men man kommer ju in i det ganska snabbt igen skulle jag tro =) Bra träning är det också. Och apropå träning, så lurade Johanna med mig på ett spinning pass idag. Trodde jag skulle dö då jag inte ansträngt mig speciellt hårt på år! Men det gick bra, blev svin jobbigt där en stund, men inte så farligt som jag trodde det skulle bli. Och så känner man sig lätt som en fjäder när det är klart, blir nog fler vändor där skulle jag tro. =)
Igår förresten köpte jag en ny taklampa och satte upp den helt själv. En riktigt stor en hänger nu över köksbordet och lyser så fint, kanske lite extra fint när det är jag som agerat elektriker ;)
Lampan ser ut att sitta högt upp i taket, det gör det inte. Är vinkeln som gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0