På Tiden

Nu är det väl dax att skriva lite här igen då. Sitter med datan kopplad till TVn, äntligen har man fixat så man kan göra det. Slog till på att beställa hem en sladd, ett trådlöst tangentbord och en mus från cdon förra veckan. Man känner sig låst på något vis när man sitter som en stel pinne vid datan, som dessuton är glapp i sladden så den dör om man råkar röra den lite. Och att titta på play i TVn är ju kanon! =) En negativ sak med detta är att Jodie ser när jag skriver och "skäller" (låter ungefär som att hon har hosta, fast det är skäll) och när hon "skäller" så svarar katten (Svea) så det låter såhär, voff, mjaa, voff, mjaa, voff, mjaa osv. jag blir toookig! Fast nu sluta dom bara för det ;p

I helgen var jag hem till Liza och härja. Vi spelade filmspelet, delade på en flaska vin och några öl. Riktigt trevligt =) Hennes batteri i bilen hade dött, så jag tog med min batteriladdare. Mat tog jag med också som jag lagade på söndagen, hon stod för salladen. Blev riktigt mumsigt. Nu blir Ola tokig om han får se att jag kan laga mat ;) Är alltid han som lagar mat här hemma, så han tror väl att jag inte kan! Ha!

Igår blev det promenad med Johanna och Micke, som skulle gå med Mando så då passade jag på att hänga med. Blev tjärnan runt. Jodie härjade och lekte som en galning när vi kom in. En timme höll hon på, sen sov hon resten av dagen. Försökte ta ut henne efter kvällsmaten, men hon vägrade alltså! crazy dog ;)
Här får ni 3 mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0