1h 40min

1 timme och fyrtio minuter tog det idag när jag skulle rasta 4 hundar. Fick bli 2 vändor då jag inte hade så stor lust med trassel. Lovade Malle att rasta hennes jätte hund Achack, och så är jag hundvakt åt mammas rottweiler Lizzie. Och jag kan säga såhär att Achack är dubbelt så stor som Lizzie och inte helt lätt att gå med (till hans försvar så är han inte ens ett år gammal än, så han kanske lär sig med tiden). Så timmen med Achack och Lizzie blev det PW "mot min vilja". Lizzie är ju lydnads tränad och tävlar i det till och med, så med henne är det inga problem. Tur det! Räcker med en bråkstake..
Sen hem och ta ut Jodie och Fridolf, trassel lovers!
Men nu är jag hemma och planerar att slappa så hårt jag bara kan! ;) Tills jag lär ut igen.. Hundliv hundliv..


Här får ni en bild jag tog i sthlm i lördags. Känner mig som den där ser ut! Haha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0