Nack Fett

Idag när vi var ut med hundarna, så insåg jag att jodies tröja som hon har när det är kallt ute gör att hon får nack fett, en stor knöl, tröjan trycker upp allt hon har! Haha, hon ser riktigt lustig ut. Men hur skönt är det? Jag har frågat, men inte fått mycket till svar ;) Men man kan ju räkna ut själv att den är för liten, eller är det Jodie som är för stor? ;) Hur som helst så sitter jag och letar på nätet efter en fin vinterjacka. Men man smäller nästan av när man ser rosa klänningar till hund och sånt tjafs. Ser ju förjävligt ut. Jag skulle aldrig dra på Jodie kläder om det inte var för att hon nästan fryser ihjäl annars. En riktigt frusen liten mupp.
Men jag är HELT EMOT folk som drar på djuren tröjor och sånt när det är varmt ute. Bara för att det ska vara snyggt?! Jo tjena vad snyggt. NOT! Stackars hundar..



Kommentarer
Postat av: liza

jag tycker jodie ska ha lite blingbling!!!! :D

2012-01-25 @ 04:20:38
URL: http://lizasdagbok.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0