Städat, Tvättat, Rensat

Nu har man verkligen fixat till här hemma. Satte igång i torsdags och tvättade, blev klar i går. Men då har man tvättat precis allt som går att tvätta! Soffkuddar och hela faderullan, känns skit bra för det behövdes verkligen =) Och sen så hade jag lådor bakom soffan med diverse prylar i, inte coolt så det har jag rensat bort. Det känns ju skit bra när man får det gjort, för man har ju tänkt på det i 100 år ungefär. Och så har jag städat som en galning, så nu kan man känna sig nöjd! =) Spännande läsning va! ;p
Ni kan få en bild i alla fall, så ni inte känner att ni kom hit i onödan ;)

Har en störtkul funktion på min nya kamera, ingen nyhet kanske men fisheyeeffekt heter det.
Här har ni katten Bus.



Kommentarer
Postat av: Johanna Olveby

Haha! Precis det var fel på maten! haha, nä jag får nog gå in och ändra. =)

2012-01-21 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0