Kul

Kul när man får hem paket. Mindre kul när brevbäraren har öppnat stora öppningen till postboxen och lagt i paketet utan en tanke på att hon som ska ha det lär få ur skiten sen också! Fick riva upp paketet när det fortfarande var kvar och slita sönder lådan, dra ur skorna och sedan bara ta i för kung och fosterland för att få ur den jävla lådan. Tur som fan att dom satt fint, för vad skulle man annars ha gjort då om man ville skicka tillbaka dom...

Har fluktat efter dessa länge och nu när dom var på rea passade jag på! =)

I morgon fyller mamma år. Var uti skogen idag och gjorde iordning en jätte fin bukett på först och främst liljekonvaljer och sen lite annat smått och gott, blev jätte fint! Borde kanske skulle bli florist för att jag är så duktig :) Ska upp extra tidigt och baka muffins i morgon också, skulle kanske ha gjort det idag men jag hann inte med.

Kommentarer
Postat av: Din vän!

Dessa tider är det ju mycket titta på EM-fotboll för mig, jag hade fått för mig att dobbarna skulle sitta under dojjan?? Nåja, skämt o sido, så var dom faktiskt ganska snygga.

2012-06-13 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0