Smärtor

Fy fan vilken dag! Började som vanligt med att ge Jodie mat och ta ut henne. Väl ute började det göra ont i magen (mensvärk utan dess like), fick mer och mer ont. Till slut kunde jag knappt gå. Snurrade i huvudet och så mådde jag illa. Blev värre och värre och tänkte att jag skulle lägga mig och vila när jag kom in. Väl inne och i säng så kände jag hur det blev ännu värre! Började skaka av smärtan, svettades och kunde inte ligga still. Värre smärta än så har jag aldrig vart med om. Ringde till mamma och frågade om hon kunde komma och skjutsa mig till akuten, för nu var det fruktansvärt! Men hon hade ingen bil och frågade om hon skulle ringa Rickard och be han komma och skjutsa mig. Men då var det nära att jag ringde efter ambulans istället för det tar minst 20 minuter för han att åka. Men jag valde att vänta på honom ändå för om någon får en hjätattack så vill inte jag vara den som såg till att ambulansen inte kom i tid. När han väl kom så hade det gått över lite. Blev att sitta på akuten några timmar och efter några prover så fick jag åka hem med 2 olika sorters lite starkare mediciner. Jag är nästan förvånad över att jag överlevde smärtan alltså. Jag har haft en hel del med ont i mitt liv, den det här slog alla rekord! Usch!

Kommentarer
Postat av: Liza -Hon kom en vinternatt...

Usch, va jobbigt :( men vad var det för fel då snuttan?

2012-03-27 @ 23:43:00
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0