.....

Idag har jag inte gjort mycket. Min bror kom hit och hälsade på, så skulle han åka till stan en vända, så jag följde med.
Igår letade jag efter mitt garanti bevis till kameran, men jag hittade det inte. Vet inte vart jag gjort av det. Typiskt mig! Det känns konstigt att inte ha någon kamera, trökigt :(
Jag har blivit så slö nu för tiden också, orkar ju aldrig hitta på något lägre. Trökig man känner sig... aja, nog om det!
Ska åka och hämta min man på jobbet snart, ooh, så roligt! =)
Nu kom jag att tänka på i lördags.. Vi hjälpte mamma att flytta, hela dagen. Sen när vi åkte hem så hade jag ont i magen och armen, så jag satt och var irriterad över det (och för att man hade burit grejer en hel lördag) man missade en hel dag, kan man säga. Sen så hoppade det fram 3 rådjur på vägen, då vart jag ännu mer irriterad. För det första vart jag skrämd och jag brukar bli arg när jag har blivit skrämd, för det andra så lät jag som en uggla! HOOO! sa jag! Va fasiken kom det ifrån?! =)






Kommentarer
Postat av: Titti

det var bara för att du ÄR en uggla;)

2008-12-18 @ 07:07:42
URL: http://tittttti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0