Dagen

Jag bor på Köttfärsgatan 44 Fläsk, 3 trappor upp på nedervåningen.
Jag låg i min bottenlösa säng och läste den spännande tågtidstabellen,
när jag hörde ljudlösa steg i trappen. In kom en man med bladlös kniv utan skaft!
Jag vart stört rädd! Jag sprang ner till hamnen, stal min egna båt och rodde till en öde Ö där kanibalerna dansade nakna med händerna i byxfickorna! Jag åt en uppäten macka. 2 st tigrar anföll, jag sköt den ena med mitt sista skott, grävde en grop med en spade som jag inte hade, lyfte den döda tigern och slängde ner den i gropen. Och då fick jag ryggskott! men det var ju bara tur, för då hade jag ju ett skott till som jag kunde skjuta den sista tigern med.

Om ni inte tror mig så kan ni titta efter bevis på Youtube,
jag filmade allt med en kamera som inte finns!

Kommentarer
Postat av: Liza

Lustigt värre! =)



Jag ska redigera om dig i photoshop så du blir finnig som en flugsvamp! Haha

2009-04-15 @ 13:27:53
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: emma

Hej!

Jag tkr att du kan läsa mitt inlägg om fördomar :) :D <3

2009-04-15 @ 18:33:48
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0