En bil i huvudet :)

Just nu kan jag bara tänka på bilen! Jag vill få den färdig!









Vi var i garaget hela helgen och pula med bilen, jag hade lyckats med att sätta bromsbackarna som ska sitta bak FRAM!
Skulle tydligen vara större backar fram än bak, det var ju wierd ;p Men det fixade sig!
Så fick jag ett mms av mamma, hon sprang på folk från bygglov i Hedemora på ett fik :)


Hon tar alltid så fina bilder också! Haha! ;)



Sitter och dricker kaffe och lyssnar på lite musik just nu. Pappa ska åka och tatuera sig i morgon och mamma ska åka och tatuera sig på torsdag. Hon ska ha en bild av Tessy, som har gått bort :,( Hon hade cancer, så det vart att avliva henne..
Pappa ska ha nå skit med nått vattenfall och björnar och sånt, låter inte så fint, men vi får väll se :)

Annars så sitter jag här och längtar till sommaren, tänker också på Johanna! Som är i Thailand och solar!
Lite avundsjuk är man ju! ;) Perfekt tid på året att åka, man har tröttnat på snön och kylan nu!



Kommentarer
Postat av: Liza

Snö och kyla? Det är ju för fan soligt och härligt nu! =)



Hon frågade inte bygglovsfolket om dom skulle komma hem till mig eller? Jag har ju sökt dit...jag vill också att din bil ska bli klar snart, eller inte helt klar men att det tråkiga ska bli klart så du kan börja med det roliga och jag kan stå och dricka bärs brevid!

2009-04-08 @ 09:12:22
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0