En vända till "city".

Den 16 maj var det mässa, så då får man väl ta och gå på det :)
just nu sitter jag och Ola hos min mor, vi åkte hit för att vi höde ryktet om att det fanns negerbollar!! Och det gjorde det! ;p
Men nu står hon och bakar mockarutor, Ola och bror sitter och tittar i gammla Avestatidningar från 50-talet, och här sitter jag :))
När vi kom in i byn så var vi tvugna att titta lite i centrum. Haha! 1 liiiiten butik, men vi köpte fina bägare med glass ;)
Till minne av Garpenberg! Haha, vilket skitställe! :) nejdå, lite mysigt är det ju, men jag skulle aldrig flytta hit!

  

Glassigt ;)


En vända vid kyrkan.




Så dom som INTE är daglediga eller pensionärer får inte vara med?!


Kommentarer
Postat av: Din bästis!

Åååå, en sån där glasskål har jag hemma hos mamma och pappa på landet som vi fick när vi var små! Min är en brun apa och brorsan har ett gult lejon tror jag och karin en grön groda? Minns inte så noga men dom är pretty nice!

2009-04-24 @ 00:30:14
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0