...

Här sitter jag och surfar "mitt i natten"! Idag har jag inte gjort mycket! Barat gått omkring och ätit godis! :p
Jag och Ol gjorde tacos igår, så det blev kvar så vi hade att äta idag (igår?) också :) GOTT!
Han var iväg till Östbesgs och hämtade skivor så jag kan göra om mina dörrsidor också, härligt att man kan fixa mycke saker gratis! Annars hade det blivigt väldans dyrt att fixa bilen! :)
I morgon ska hela familjen följa med och titta på mamma när hon ska tatuera sig, pappa lurar henne och säger att hon kommer tycka att det gör jätte ont! Men det gör det ju inte, nu vet ju inte jag hur känslig hon är, men jag tycker inte att det gör ont iaf! Nä, man kanske ska..... Sova?! :)







Kommentarer
Postat av: Liza

Natti natti! =)

2009-04-09 @ 18:34:56
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0