Mini Frige - Ett måste i bilen! :)

Vi kan väl alla vara eniga om att kylskåpet är en mycket bra teknisk landvinning. Istället för att gräva ner saker i jordkulor och salta sill kan den moderna människan enkelt ställa in sina matvaror i ett skåp som är kallt. Snillrikt. De enda egentliga nackdelarna med kylskåp är att de är stora, otympliga och nästan bara finns i kök - samt att stora, otympliga saker som nästan bara finns i kök är mycket svåra att flytta. Och ibland vill man ju förtära kalla saker på andra platser - kanske på båten, kontoret, bilen, i replokalen eller torpet. Det är där Mini Fridge kommer in i bilden. Istället för att vara stort, otympligt och bara finnas i kök är Mini Fridge litet, lättflyttat och kan finnas överallt. Så nu är det slut med ätandet och drickandet av varma eller ljumna saker. Mini Fridge klarar kylan på ett kick!


Mini Fridge går att ställa in på kall eller varm, perfekt om man t.ex. vill hålla maten varm ett tag. Man ändrar det enkelt med en knapp på baksidan. Du kan förutom att koppla den till ett vanligt eluttag även koppla in Mini Fridge till cigarettutaget i bilen.


Kylens yttermått är 30 cm hög, 24 cm djup och 23 cm bred. Innermåtten är 26 cm hög, 14 cm djup och 14,5 cm bred, vilket exempelvis rymmer en läskburk och några mackor, 2-3 kalla öl eller en take-away kartong med dryck.







"Tillfälligt slut"! *grinar* Har väntat i ca en månad på att få beställa den, men nu fick jag nog! ;)
Så jag skickade ett mail till dom och frågade när den skulle komma tillbaka! :))

Jag har ju kaffebryggare till bilen, då måste jag ju ha ett kylskåp också! :) Jag har ju mjölk i mitt kaffe för fan!! ;p
Det finns ju vattenkokare till bil också, alla dricker ju inte kaffe! Är sugen på att köpa en. Men nu ska vi inte överdriva! Hahaha! ;)


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tycker du ska överdriva! Jag vill ha det som ett mobilt hotell!



Men dom har ju sånna kylskåp lite varstanns, fast det kanske inte är det "riktiga"?

2009-04-09 @ 18:34:11
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0