Pigg & glad :)

God morgon! Pigg som en lärka & glad som en sol är jag idag :) Vet inte varför heller.. Men nått jäävligt hinner väl hända innan den här dagen är slut också! ;p
Jag kom på en sak igår. Jag har gått om kring och tänkt på en sak, och jag kom på att hur det än blev, så blev det bra. Jag kan kanske inte förklara så att någon fattar i alla fall, men hur det än hade blivigt så hade det blivigt "skit", men det vart så att skiten som blev var bra mycket ljusare än den skit som kunde ha blivigt! Haha, jag är "duktig" på att uttrycka mig i skrift ;)

Igår satt jag och bror i bilen och drack milkshake utanför kupolen på kvällen, då svängde polisen in brevid och frågade om vi inte hade jobb att gå till! Haha, såg vi kriminella och arbetslösa ut? Sen sa han: Så ni sitter bara här och umgås? Ehh, ja? Vad är det för fel i att dricka shake på kvällen? För mycket socker innan läggdags? Vad vet jag..?! :) Men det var bara det han ville, han tänkte inte på att kolla körkort eller något.. Vad är det med poliser, är jag kanske för söt för att vara ute i trafiken? Haha! Dom sätter ju igång och jagar mig hela tiden! Haha, eller så känner jag bara så för att: När det är mörkt och man åker på en 100 väg när det bara är 1 fil och får snuten efter sig, så kan det vara lätt att tro att det är ambulansen, och då brukar man ju kunna gasa för att dom ska komma förbi?! *smart*

Jag är för roolig! ;)

Men nu börjar dagen, så..... Bye!


Kommentarer
Postat av: Liza

Det kanske är perviga poliser? =)



Men jag är nyfiken på vad det är för skit du pratar om....hmmmm...nu ska jag rocka vidare, hörs sen då!

2009-04-20 @ 10:29:24
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Liza

Det vore värsta nice om vi kunde åka ett gäng på bion alltså!



Har fått mitt schema för sommaren nu, jag är ledig på midsommar men jag har fått inbokad hela vecka 31 fast jag skrev "jag kan jobba alla dagar utom vecka 31" åååå, jag vill ju inte tacka nej till jobb för då kanske man inte får något mer men jag kan verkligen inte jobba då! får ringa dom i morgon...

2009-04-20 @ 21:13:05
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0