Söndagsparty med Filip & Fredrik.

Jag vet inte.. Var det bra? Det var nästan så att man skämdes för sverige, det var roligt men samtidigt så satt man och hoppades på att amerikanarna förstod att inte alla svenska talkshows (stavas?) är sådär :) Men jag gillar dom ändå, det har jag alltid gjort. Jag tycker också att det är lite oförskämt att prata svenska i fejset på Marylin Manson och skämta och hålla på, han vet ju inte vem eller vad det pratas om. Nog om det, jag kanske tänker för mycket! :)

Idag har vi fixat all el på min bil, så nu är det inte mycket kvar innan man kan cruisa runt i pärlan!
Pär var där och fixade med sin chrysler också, han låg och knacka på frostpluggen för att få bort den, men han var ju "smart" ;) Så när han fick bort den så kom det ju en jäkla massa glykol ner i fejset! Hihi. Han tyckte inte att det var god dricka! ;)



Min bil har inte gått speciellt långt för att vara 44 år  :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Hahaha, jävla pärran =)



Jag vill att bilen ska bli klar nu så vi kan dra ut! Jag såg inte det där programmet, ska kolla på det sen, det verkar roligt...man får väl se?



Ska ni med på bioprämiären den 29e maj nu då?

2009-04-20 @ 10:32:49
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0