...

I lördags höll jag och Ola till först vi i Sala och sedan i Vittinge.
Olas föräldrar bjöd på påsk mat och tårta och grejer :) Leo fick massa påsk ägg, han tappade ett i golvet!
Men Pontus (hunden) vart glad då i alla fall! ;p
Pärs Olds cab gick sönder också! :S Den läcker olja utav bara f*n. Så nu får han väl ställa sig på kö! Min bil måste ju fixas innan det finns någon plats i garaget! :)

SMASKIGT!

                                                                                                                           






På kvällen var det fest hos familjen Eklund! :) Och kul var det! Vi spelade spel, eller ja,,, vi läste frågorna ur ett spel som heter veckans värsta.
Ett exempel: Vad vill du hellst: Som tjej, ha hår på bröstet som inte går att raka bort ELLER ha 3 st bröst?
Man är tvungen att välja, och det kan vara lite svårt att bestämma sig.
Men vi diskuterade i grupp och kom fram till att 3 st bröst kanske inte är så farligt iaf! ;)
Men nu när jag tänker efter så stog det ju inte hur mycket hår det handla om? Eller gjorde det? Kommer inte ihåg det nu. Nog om det! ;)
I morse var man lagomt sliten, satte oss på balkongen i solen och läste och drack kaffe, så kände jag mig pigg och glad igen! Man blir riktigt glad av solen :)


Liza hade pyntat :)






 

När vi kom hem så vart det att ge Bus sin medicin (han fick infektion efter kastreringen).
Sedan vart det bingolotto! Vi sket i det blå skåpet, kanske man skulle kunna säga! ;)

Har ni hört att det var nå kaos i Thailand idag.. Kom Yo hem tro?! Trodde hon ville ha tillbaka sina grejer idag, som jag tagit hand om. Men man blir väl trött efter en sån hemresa, så hon däckade väl kanske :)

Nu är jag trött! Så det blir nog att gå och trycka skallen mot kudden nu!



 

Såhär ser jag ut när jag sover! Haha, vad säger man!
Varje gång jag vaknar så visar Ola en ny mongobild han tagit på mig!
Han tycker ju att jag ser så rolig ut, och jag kan inte klandra honom! ;)
Så jag bjudet på den här lilla! ;p



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hello! Det var i Bangkok det var demonstrationer. Trodde inte ni var vakna. Det lyste inte i köket. =) Såg dött ut i hela kåken, haha!

2009-04-13 @ 05:05:21
URL: http://johannaolveby.blogg.se/?tmp=121916
Postat av: Liza

Vilket långt inlägg! Jag vet inte i vilken ända jag ska börja men jag gillart!



Jorå, helgen var fina firren, rätt kul med dom där kortena, då har man ju garanterat något att prata om, tihi. Det stod inte om hur mycket hår man hade, bara att det var över hela bröstet och inte gick att få bort!



Jag tycker Ola är rolig som plåtar dig när du sover, han kan ju göra en bok sen då!

2009-04-13 @ 14:44:25
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0