---

Nu sitter jag här igen.. Har precis skjutsat Ola till jobbet, för jag ska ha bilen idag. Har lovat att färga håret på mamma och klippa idag. Hon sa att jag skulle bestämma hår färg.. Svårt det där :) Jag ska hitta på något riktigt vilt! Rosa hår kanske? Haha!
Hon skulle bli skogs tokig då!

Det plingade på dörren nyss också. Det var dax att byta kranarna i badrummet idag, men han klev in i badrummet, sen fundera han och sa: Jag får komma tillbaka i morgon. Det var tydligen för gammal kran vi hade, så han hade inte grejer med till det! Han sa att dom hade sagt att ingen hade så gammla kranar här i huset. Men det hade vi!
Det är nästan så att man skrattar! Det är alltid problem med just våran lägenhet, enkla jobb blir svåra här inne!
Vatten läcka hit, trasigt dass dit! Orkar snart inte mer!!

Lyssnar på en massa gamla härliga låtar just nu, en massa hits! :) Vissa låtar klarar jag inte av att lyssna på, då vill jag bara ut och köra min bil!! När jag hör en bra låt så vill jag köra bil :)
Konstigt det där! Älskar att köra bil! Vad jag tjatar då! ;p
Men automat är är inte lika kul att köra, är så nöjd med att det är manuellt i min bil!

Jag ska väl föresten ge mig iväg, så hon får nå nyans på huvet idag! :)

  
I love it!!

När jag tittar på bilen, ser jag inte vad den är, men däremot ser jag vad den kommer att bli!
Jag är ivrig med att få den färdig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0