Fredag!

Tjoho :)
Ska åka till jobbet snart, sitter och dricker kaffe och fixar mig lite samtidigt. Måste allid ha tid på mig på mornarna, jag vill ju inte bara hoppa upp ur sängen och kuta ut :) Hatar det. Man vill gärna vakna innan man gör nått. Kul att vakna på jobbet då?! ;p Haha.
Det kommer att bli lite jobbigt idag, för nu är det ändrade planer, så det där "gäng bråket" kommer väl bryta ut idag! Önska mig lycka till! ;)

Igår satte jag och ola upp nya köks lampan över bordet, äntligen! Mycket bättre vart det! Men den skrämmer mig lite, för det känns som att den ska åka ner! ;)

I kväll blir det äta ute, bio och kanske dricka lite.
Nä, nu är det dax att åka och slåss!!! ;) Pusshey!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hmmm, samma här!



Drar te jobbet nu då rå. =)

2009-02-27 @ 06:19:04
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh vilken tjusig blogg du har! Fy fan=) Råkade bara kika in, såg en länk på lisas blogg. Hoppas d är bra=)

2009-02-27 @ 19:52:52
URL: http://zpaderdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0