Fredag

I kväll blir det fest i Sala :) Men jag ska köra, så det blir inge alkohol för mig..
Idag har jag vart till Willys och handlat lite, så har jag letat efter lite födelsedags presenter. Pär och Eva fyller ju år snart. Men det är svårt att hitta något bra ibland! Jag hittade en varsin grej åt dom, sen ska jag och Ola åka iväg tillsammans och leta efter mer! :) Hur myckert man än handlar, så känns det ändå som att man köper för lite.. Tokigt det där.
Nu ska jag ta hand om den där jävla disken. Det kommer alltid tillbaka till mig! Att den inte ger sig!! ;)

 
Gillar inte den här bilden på mig,
men färg kombinationen :)






Kommentarer
Postat av: Eva

men gumman, ni behöver ju inte köpa nått

2009-02-21 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0